Titular notícies

Continua la gira de Quasi Opera, consulteu aquí com millorar la promoció!

Dimarts 22 Març 2022

Cada any la Federació d’Ateneus a través de la Xarxa de Teatres d’Ateneus de Catalunya, coprodueix un espectacle ideat expressament per representar-se als diferents ateneus de la Xarxa. La producció escollida de cara a l’any 2022 és l’obra ‘Quasi Opera’ de la Cia. Il·luminati, una òpera i comèdia que es va estrenar el 23 de gener a La Cate de Figueres i que es programarà de gener a setembre.

Per tal de treure el màxim profit a les accions promocionals a nivell de xarxes socials o relacions amb els mitjans, us fem un seguit de recomanacions que trobareu a continuació:

- Els cartells dels espectacles de Producció FAC (QUASI OPERA, 36 PREGUNTES, etc.) es preparen des de la Federació. Des de Secretaria de la FAC es sol·licitarà les dades que han d’aparèixer al cartell (lloc venda d’entrades, preu, logos, etc.) i el dept. de comunicació s’encarregarà de la maquetació i l’enviament del material al programador.

- Si qualsevol mitjà vol concertar una entrevista, gravació o qualsevol cosa relacionada amb un dels espectacles XTAC, cal notificar-ho al responsable de comunicació de la XTAC (infoxtac@ateneus.cat).
De la mateixa manera, si es vol enviar Nota de Premsa, convocatòria de Premsa o similars amb motiu d’un espectacle, se li pot notificar al responsable de comunicació de la XTAC per rebre assessorament o directament, per enviar-ho de manera conjunta amb la Federació d’Ateneus.

- Cal etiquetar a totes les publicacions a la companyia, a la Federació (@AteneusCat) i a la XTAC (@xarxateatres) per poder aconseguir el màxim ressò.

- També es recomana incloure a les publicacions de XXSS, enllaços tals com: Enllaç a venda d’entrades, a vídeo promocional o al web del mateix ateneu on aparegui la informació de l’espectacle.

- Els programadors han d'especificar en totes les comunicacions que es tracta d'una producció de la FAC. Si és a Twitter i l'allargada del text no ho permet, que quedi ben visible a la imatge.